nedjelja, 26. travnja 2015.

Oni su tu za mene.

Nikad nisam bila uvjerena u pravo i stvarno prijateljstvo,da li me moji prijatelji iskoristavaju,ili podrzavaju nikada mi ne bjese u potpunosti jasno. Sad shvatam oni su tu,u potpunosti za mene i napominjem elma procitaj ovo svaki put kada posumnjas u njih ,nece te iznevjeriti ,Bog ih je doveo da bi ti zivot ucinili laksim i zaista jesu i hvala i Njemu a i njima na tome,zaista moj zivot ne bi bio ovakav kakav jeste. I ako ikada postanem neko velik i utjecajan,necu reci bogat jer to sam vec,zaklinjem se Boze ne dopusti da zaboravim odakle sam i ko je zaista tu za mene ,nikad ,nikad,nikad i nikad. Pa evo znam da necete nikada ovo procitati ali hvala vam na svemu sto ste za mene uradili tokom ovih godina cak i ako nas zivot razdvoji ostajete u srcu tako mi blizu a tako daleko,hvala vam zaista od srca sto me bodrite u snovima kada svi lazni odustanu od toga .

Nema komentara:

Objavi komentar